Každý, kdo chce cokoliv propagovat ve společnosti, třeba svou firmu nebo předvolební program, potřebuje plochu, kde své myšlenky bude vystavovat.

Vhodný způsob propagace

Jak se mění svět, tak se mění i způsoby propagace. Pryč už jsou doby, kdy se trhovci přeřvávali na náměstích, případně vylepovali plakáty všude možně. Tedy, plakátů je opravdu všude dost, ale reálně už je nikdo nevnímá. Lidé jsou jimi natolik zahlceni, že je vlastně ani nezajímají. Tedy alespoň většinou. Dnes se valná část propagace nachází na internetu, ale i zde je to už velice nahuštěné. Kolikrát má člověk pocit, že místo článku na zpravodajském serveru je nucen na stejném místě číst o levnějších rajčatech, lepších budoucnosti pro děti nebo nutnosti pořídit si nové auto. Zkrátka a dobře, i na internetu je toho moc, a i zde se lidé stávají docela lhostejní. Navíc není problém pro technicky zdatnější jedince stáhnout prográmek, který dokáže veškerou formu propagace eliminovat.

Látky

I to je jeden z důvodů, proč se stále více podnikatelů a samozřejmě i politických stran vrací ke klasickému marketingu, tedy k reklamnímu textilu. Tato forma dnes vypadá hodně zastarale, ale vzhledem k tomu, že jiných forem už mají lidé pomalu ale jistě dost, překvapivě to sklízí úspěch.

Budy, tepláky i trika

Reklama se dá umístit prakticky kamkoliv, ale aby fungovala, musí být jednak kvalitní, jednak nesmí být až příliš vyzývavá. Takových je tu více než dost. A to platí jako pro elektronická média, tak právě i pro potisky na oblečení. Kdo chce dneska v tomto oboru zaujmout, musí být co možná nejoriginálnější, ale zase ne příliš. Češi jsou přeci je docela konzervativní, a to i co se týče reklamního textilu.

Textil

Ten se obvykle skládá klasicky z triček, kšiltovek, případně z bermud nebo tepláků. To se hodí pro jarní a letní kampaň. Na zimu je pak lepší udělat potisky na bundy, mikiny, svetry a klasické čepice. Skvělé je, že se díky moderním technologiím nejedná o kdovíjak drahou záležitost a nějakou menší kampaň si může dovolit i skromnější živnostník.