.

Pokud nepatříte zrovna mezi nadšence do fitness a nekupujete různé preparáty ve specializovaných fitness obchodech, zcela vám vystačí naše rady ohledně potravin, které máme všichni doma. Navíc je zde ještě jeden faktor, a to ten finanční. Navíc fitness doplňky jsou vhodné pro ty, kteří se dostatečně hýbou. Jinými slovy, pokud chodíte pravidelně a častěji cvičit, určitě jsou pro vás fitness přípravky vhodné, ale pokud se nehýbete, zůstaňte raději u klasických potravin. 
Které to tedy jsou?
máta peprná
·         zelený čaj
Blahodárné účinky zeleného čaje zná lidstvo už velmi dlouhou dobu. Zelený čaj totiž neprochází oxidací a zachovává si veškeré vitamíny. Katechin je důležitým antioxidantem a ten dělá zelený čaj velmi zdravým. Doporučuje se, pokud jej zdravotně snášíte, vypít k litru denně. Dejte si pozor, abyste koupili kvalitní čaj.
zrnka kávy
·         kofein
Výborná zpráva pro milovníky kávy. Ovšem i zde platí to, že káva musí být kvalitní. Káva je známá svým účinkem probrat nás z letargie. Kofein funguje jako urychlovač spalování a právem se řadí na první příčky takových řebříčků. Pokud kávu nemusíte, existuje i široká škála potravinových doplňků na bázi kofeinu.
paprička na vidličce
·         chilli
Kapsaicin je účinnou látkou, kterou požívají milovníci chilli papriček. Chilli rozhodně není potravina pro každého, ne všichni snesou pálivou chuť pokrmů. Ale i tady existuje řešení a nemusíte zoufat. Tuto účinnou látku můžete také pořídit ve formě doplňku stravy.
·         vláknina
Zde asi není moc co dodávat. Všichni, kteří se zabývají zdravým životním stylem, vědí, že vláknina je pro náš organismus nezbytná. Je dobré náš zažívací systém pocvičit trávením vlákniny. Bude tak vynakládat více energie a vy budete spalovat jedna báseň.
·         libové maso, ryby
Libové maso, ale pozor – ne uzeniny, a ryby vám také pomohou více spalovat. Maso totiž obsahuje proteiny, které jsou pro naše tělo nezbytné. V libovém mase nepřijmete tolik energie, než kolik jí vynaložíte na trávení. Rybí maso by se mělo objevovat na jídelníčku minimálně dvakrát do týdne. Obsahuje velmi prospěšné omega-3 mastné kyseliny.

5 nejúčinnějších spalovačů tuků
4 (80%)3
.